الأحد، 28 فبراير 2010

my new blog:(

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا كنت وعدتكو الشهر اللي فات اني هغير المدونة واعدل فيها شوية
بس للاسف التعديل ده مش هو اللي كنت بتمناه...
في شوية حاجات كتير ملخبطة وحاحات موجودة انا نفسي مش عارفة لازمتها ايه...
عموما هي تقريبا ماشية بالمقلوب ...يعني من تحت لفوق!!!!!!
ان شاء الله هحاااااااااول اني اعمل حاجة احسن من كده...بس برضه عاجبني شكلها :)

تحياتي
......
اه صحيح...
وبالنسبة للصورة اللي
hamaki
كان قايللي اسيبها(صورة محمد عبد الوهاب)...انا سبتها اهو...اي خدمة :)
وبالنسبة للحاجة اللي
the unknown
كان قايللي مش احطها في المدونة...ومش قال عليها ...وانا تقريبا عرفت هي ايه...انا خلاص مش هحط الحاجة دي تاني...وده وعد ان شاء الله :)

14 التعليقات:

Mohamed Hamada يقول...

السلام عليكم
مبرووووووك علي الاستايل الجديد للبلوج
والله حلووووو جدا انا بحب اصلا الالوان دي
وثانكس عشان سبتي صورت عبد الوهاااب :D

ومستنين مواضيعك الحلوه


وسلااام

ROMA يقول...

mabrooooook ya lamosaaaaa:):)
nice awee masha2 allaaaah:):)
we el 2alwaan we style to7faaa:):)
isa kedaaa temleeh mawadee3 gameelaa we mofeedaa zay ma e7naa met3awedeeen meneek:):)

teeegy belsalaamaa ya 7abibyyy:):)

dokdok يقول...

Mabrouk ya meso .elblog shaklo keda 27la kter.hopping new&nice topics
We are waiting you in our Protected Faculty.Really missing you

Lamees يقول...

..........
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الله يبارك في حضرتك :)
وشكرا جدا علي راي حضرتك في الشكل الجديد للمدونة... وكويس انها عجبت حضرتك :)
.....
لا (ثانكس) علي واجب..:)
......
ان شاء الله المواضيع الحلوة جاية في الطريق :)
......
سلامو عليكو

Lamees يقول...

الله يبارك فيك يا ميميييييي يا حبيبة قلبي :)
شكرا جدا علي رايك في المدونة:)
شفتي بقي الاستايل حلو ازاي:)...
علي فكرة انا كمان مغيرة شوية في ستايلي...مش بس المدونة يعني :)
....
ان شاء الله المواضيع جاية في الطريق :)
....
الله يسلمك يا حبيبي:)
.....
سلامو عليكو

Lamees يقول...

الله يبارك فيك يا dokdok
الحمد لله انو عجبك :)
و ان شاء الله زي ما وعدتكو المواضيع الجاية احلي واحلي ان شاء الله :)
.........
انا كمان وحشتني الكلية واللي في الكلية:)
وحشتوني كلكو والله...
عموما انا هوصل مصر ان شاء الله يوم الاربع الصبح...ان شااااء الله
....
حلوة Protected Faculty :)
.....
سلامو عليكو

$$ ThE UnKnOwN $$ يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اولا احب اقول مبرووك الشكل الجديد - بس لسه محتاج شوية تظبيط.
وبجد انا مبسوط جدا جدا ان الحاجات دي ما بقتش موجوده في المدونة.
واسمحيلي اني اعتبر دي مرحلة اولي.

والمرحله التانيه ياريت فعلا الحاجات دي ما تكونش اتشالت من المدونة بس.
والحاجة دي مش صعبه عليكي !

وزي ما قال المتنبي
علي قدر اهل العزم تاتي العزائم *** وتاتي علي قدر الكريم الكرائم.
وتكبر في عين الصغير صغارها *** وتصغر في عين العظيم العظائم.

ومن استغني اغناه الله.
ناسف جدا ع التطفل ده !, لكن فعلا دي حاجه اتمناها.
سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة.

Lamees يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الله يبارك في حضرتك :)
انا فعلا شايفة انها محتاااااااجة تظبيط :(
..........
انا عرفت الحاجات اللي حضرتك كنت قاصدها من غير ما تقول علشان انا كنت عارفة انها مش حلوة...علشان كده ما اترددتش في اني اشيلها...بس هي فعلا مش اتشالت من المدونة بس :):)
........
ربنا يبارك في حضرتك ...
ونورنا دايما بوجودك وواستشهاداتك الرااااائعة:)
.......
وبجد كلام حضرتك مش تطفل اطلاقا:(
وطالما الحاجة اللي حضرتك بتتمناها خير كده..يبقى انا مش هتأخر ان شاء الله في اني اعمل الخير برضه:)
......
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

fOsDö2ä يقول...

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ينفع أقول مبروووك ؟؟!!
ولا أجري أحسن من سُكات ؟؟!! D:

Lamees يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
يا حبيبة قلبي انت تنوري في اي وقت:)
انا هعتبر كده انها عجبتك P:

غير معرف يقول...

بجد المدونة جميلة جدا وخصوصا اني بحب اللون الاسود جدا واللون النبيتي او مش نبيتي هو الاحمر الداكن ولانك جميلة اكيد كل حاجاتك تبقي جميلة مش المدونة بس

Lamees يقول...

شكرا جدا على رايك في المدونة
وشكرا على ذوقك ورايك فيا
يا غير معرف :)

Smsm يقول...

انا الغير معروف

Lamees يقول...

هههههههه
م انا كنت عارفة...
اصل مفيش حد غيرك بيعاكسني P:
وعموما ....منورة تاااااااااني يا سمسم:)