الثلاثاء، 12 أبريل 2011

unstable mood....!!!!



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا نهااااااار !!!
ايه اللي حصل ليا النهاردة ده!!

بدأ اليوم وانا مبسوطة الحمد لله :)
بعدين جاتلي مكالمة.. قلبت الموود 180 درجة :(
قبل المحاضرة بقى الدنيا اتظبطت تاني :)
بعد المحاضرة حصلت حاجة كده خليتني متدايقة :(
بعد يوم النظافة اللي اتعمل في الكلية ... كنت مبسوطة :)
لما مشيت م الكلية كنت متدايقة :(
لما وصلت السكن كنت لسة متدايقة ... بس بعدين حصلت حاجة خلتني مبسووووووطة :) --- > ( واخدة بالك يا ميمي) ;)
نمت وصحيت والحمد لله لسه مبسوطة :)
...
على كل التحولات الغريبة والسريعة دي في الموود.. ربنا يستر عليا لحد اخر اليوم وباقي الايام الجاية :D

10 التعليقات:

zikooooo يقول...

السلام عليكم
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه

معلش علي الضخك الكتير ده
سوري عايز اسال سؤال ولكي حق القبول والرفض
هو حضرتك فطرتي ايه النهارده اللي يخلي المزاج غريب كده

سوري
اصلها حاجه غريبه اوووووووووووووووووووي

متزعليش بجد من الهذار بس هو الموضوع نوعا ما غصب عني يضحك

Lamees يقول...

zikooooo:
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

والله انا مش بـ افطر اصلا :D
تقدر تعتبر دي الاجابة :D

انا مع حضرتك انها غريبة اووووي , وكمان مستفزة !!

بس ربنا يستررررررر بقى :D

سلام

Mariam H يقول...

:D:D:D:D
Sob7aaaan mo3'ayer el a7waaaal ya lamoosaaa .... :)
eeh hyaa el 7agah b2aa elly lama wasalty el sakan 7'aletek mabsotaaa dee ?? !!!!:D
aaaaaaaaaaah abl ma tenamyyyyyy ... akamel w 2a2oool eeh elly 7asaaal :D :D
la2 7'alaas balaaash ;)
wallahy ya lamosaa ana badaye2 lama bala2eeky meday2aa bgd :)
rbna yebsetek 3alatool :)

Lamees يقول...

memeeee :*
شفتي سبحان الله فعلا !!! :)
ايوون ايوووووون خليها بيني وبينك بقى :D
.............
انا والله مش بحب حد يزعل مني اوي يتدايق بسببي :(
وخصوصا انت يا ميمي ...

ربنا يستر بقى والموود يتظبط ويفضل مظبووووط :)
...........
قومي اعملي نسكافيه بقى :P

dokdok يقول...

السلام عليكم

ههههههههههههه
المهم انتى دلوقتى مبسوطه ولا متضايقه ؟؟
سؤال يطرح نفسه :D
الف سلامه عليكى ياميسو
وربنا يفك كرب جميع المسلمين ان شاء الله
بعدين فين
:):):) smily,smily,smilyyyyyy
كلو منك ياميمى ما قلنا بلاش جبنه بلاش جبنه مش بتسمعوا الكلام
مفيييييش فايده

ماتخافيش ياميسو انهارده هتبقى مبسوطه ان شاء الله :)

سلام

Lamees يقول...

dokdok:
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ربنا يخليك يا جميل :)
انا حاليا دلوقتي شخصيا مهيسة :D:D

بس واضح دلوقتي ان انت اللي مش مركزة :D :P
الجبنة دي في المدينة عند البنات ، احنا هنا في السكن جوعى.. لا نأكل الا من صنع ايدينا :D
يبقى طلعي الجبنة برة الموضوع :D

dokdok يقول...

لا
جبنة سياحه مش جبنة المدينه
انا مهيسه ومركزه بردو :D
دخلى الجبنه جوه الموضوع تانى:D

faten يقول...

السلام عليكم
ازيك يا ميسو
ايه يابنتى داا يومك كان غريب كدا ليه ههههههههههههه
ع العموم ربنا يبسطلك ديماا ويارب مفيش حاجه تزعلك ابداا عشان انتى عسووله
سلام

Lamees يقول...

dokdok:
اييييييه سياحة ايه بس هو انا باكل بسكوت اصلا لما اكل جبنة :)

عموما ...
كلها جبنة والنتيجة واحدة :D

Lamees يقول...

faten:

شفتي بقى الحاجات الغريبة اللي بتحصل :)

ربنا يستر يا فاتن والامور تعدي على خيييير علشان شكلها وسعت اوووي ودي حاجة مش معمول حسابها :(

ربنا يخليك يا جميل ... :">
ده انت اللي عسولة ;)