الجمعة، 26 نوفمبر 2010

The Black Hole

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته





حـسبي بعلمي إن نـفــع ..

ما الــذل إلا في الطمــع !

من راقـب الله رجــــع ..

ما طــار طير وارتفــع

إلا كـما طـار وقــــع !

((الامام الشافعي))

9 التعليقات:

Mariam H يقول...

ooooooooops gaaamed ya lamosaaaaa :):):)
w el abyaaat beta3et el emam el shaf3y bardo gamelaah geddaan :):)
thaaanx ya lamosaa 3ala el mawadee3 el gamdaa dee :):)
bas sa3baaan 3alayaa el ragel daa el sara7aa :D:D
bas yestahel :P:P:D:D

Lamees يقول...

اها جامد جدا فعلا يا ميمي
......
صعبان عليكي... و يستاهل..!!!!
ده زي حوار ... عسول بس غلس اللي انا بقولها.. :D:D:D
..........
شكرا يا عسل انت الاحلى :)

غير معرف يقول...

العندليب:
السلام عليكم
هههههههههه
حلو اوي الفيديو
بس فيه سؤال لولبي
الراجل ده لسه مطلعش كده ممكن يجيلوا قرشة نفس؟؟ههههههههههه
وهل الورقه دي موجوده ف مكتبه الفيوم؟؟
بس بقي الابيات لسه بحاول افهمها
ههههههههه لا بجد ابيات حلوه
ممكن بعد ازنك المره الجايه نعرف حصل ايه للراجل ده......

Lamees يقول...

العندليب:
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
...
شكرا على راي حضرتك في الفيديو وفي الابيات :)
....
اللي حصل بقى للراجل فـ دي هي النهاية المفتوحةاللي بتخلي النهاية متروكة لخيال المشاهدين....:)
...
نورت المدونة.

غير معرف يقول...

العندليب:
هههههههههههه فكرتينا بأيام ثانوي
بس انا خيالي بيقولي ان جوه بقي لقي جزيره كبيره كبيره ولقي كنوز وعربيات بقي وتكاتك وفضل ماشي ماشي لقي فصر كبير ومتاحف وستاد دخل لقي نادي المقاصه خارب الدنيا جوه

Mohamed Hamada يقول...

السلام عليكم

فيديو جميل جداا ...انا كنت شوفته قبل كدا
وهو بيلخص فعلا حقيقه كل البشر عدم الامانه وكل واحد بيدور علي اي فرصه عشان يقدر بيها يسرق وحتي بعد ما وصل للي هو عايزه الطمع الزياده وصله للنهايه دي

بس ياتري لو كنا مكانه كنا هنعمل ايه :D???
انا عارف كنت هعمل ايه :D


سلام

Lamees يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
hamaki:
شكرا على راي حضرتك في الفيديو :)
وكلامك صح اكيد بس مش كل الناس كده ان شاء الله :)
.......
اكيد لو كنت مكانه هتعمل كل خيييييير :)
.....
نورت :)

faten يقول...

السلام عليكم
هيه الابيات جمييييله جدا جدا
والفيديو اجمل بس أكيد مش كل البشر كدا ولا كلهم بردوه كويسين
وياريت كل حد فينا يدور على الخير ويعملو حتى لو الخير دا كان مقابله شر بس أكيد ثوابه عند ربنا سبحانه وتعالى
نيس يا لميس

Lamees يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
faten:
شكرا على رايك في الفيديو والابيات :)
وكلامك صح اكيد...ربنا يصلح الاحوال :)
....
تسلمي يا جميل..:)