الأحد، 21 أغسطس 2011



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل سنة وانتو بخير جميعا ...

والله الحياة من غير نت صعبة اووووي !!
:( :(

انا بس حابة اقول للناس اللي كانت متابعة معايا طول الاجازة،
وكانت مستنية يوم 5 رمضان...

" انا مـلِّـكت الحمد لله " ;)
المساكن .. بقت تمليــــــــــــــــــــــــك .. الحمد لله :) :D
الحمد لله .. الصبر حلو برضو .. وبجد شكرا لكل اللي دعى ليا وكان بيتابع معايا ... وبيصبرني :D
اصل اللي شفته في الوقت ده مش قليل !!
الحمد لله :)

ربنا يستر بقى ع الجاي :D
سلام عليكم

5 التعليقات:

fOsDö2ä يقول...

سلام عليكم و رحمة الله وبركاته
حمدالله ع السلامة أولاً :)
و مبروووك ع النت .. أحمدك يارب :)
و مبروووك مبروووك مبروووك ع التمليك ;)
كفااااااااره يا شيخة =))
ربنا يتمملك بـ خير يا ميسو و يسعدك :)

رد فـ السريع بقى .. و يارب أكون أول المباركين ع البلوج بقى D:

Lamees يقول...

fosdo2a:
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
للاسف مش وصلت نت لسه :(
ده مش بتاعي يعني :D
بس هوصل قريبااا ان شاء الله :)
ماهو الصبر حلو برضو :)

الله يبارك فيك يا حبيبتي ، انا بس حبيت اطمن الناس اللي كانت بتسأل عليا ، وانا خايفة ارد عليهم !! :)
الحمد لله فعلا..
يارب استرها بقى :) وصبرني :D:D

طبعا انت الاول في كل حاجة يا جميل ، بس للاسف جات out منك لما كنت بتصل عليك ;)
يارب اسمع اخبارك دايما بالخير ،
ربنا يسعدك يا فدوى :*

Marwa يقول...

سلام عليكم
لموسه حبيبتي الحمد لله انك بخير ويااااااارب دايما تكوني مبسوطه ونسمع انك كل خير
الف مبروووووووووووك يا حبيبتي وربنا يسعدك ويتملك علي خير يااااارب

Lamees يقول...

merooooo:

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الحمد لله يا مروة :)
انا عملت البوست ده مخصوص علشانكم والله وعلشان اطمنكم :)

ربنا يكرمك يا حبيبي .. ويتمم لك بخير انت كمان :*:*:*

عايزة اشوفكم بقى ....

Mariam يقول...

لميس حبيبتى
شكلك فرحانة ف هقولك الحمدلله و يا رب دايما بس يعنى ايييه ملكت مش فاهمة!! بس هوا واضح انها حاجة حلوة حلوة يعنى :D المهم ما تيجى نتقابل ؟!! بكرة ولا حاجة كده قبل العييد عشان اديكى العيدية :]

ياااااه بجد!! دانتى وحشتينى اوى :* شكلى لما اشوفيك هطبقك و احطك فى جيبى اخدك معايا!!! :*

ماتنسيش تقوليلى يعنى ايييه ماكت المساكن!!