الأحد، 6 نوفمبر 2011

عيدي غير :)


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل سنة وانتم طيبين جميعا وربنا يتقبل منا صيام يوم عرفة ، ويتمم علينا السعادة والفرحة بقدوم العيد - عيد الاضحى - وربنا يرزقنا جميعا الحج ان شاء الله ..

الحمد لله انا عيدي غير ( يعني مختلف) و كل حاجة في حياتي بقت مختلفة ..
الحمد لله على كل نعمة ربنا انعم عليا بيها .. :)


انا تقريبا كنت عايشة لحظات الحج دي مع الناس .. كنت حاسة اني بـ احج معاهم ، ونفسي السنة الجاية ان شاء الله احج معاهم :)

ربنا يجمعني بيهم على خير ان شاء الله قريبا ... ياااارب قرّب الخير البعيد وتمم عليا الفرحة و ع الجميع :)

دي حاجة بسيطة كده لـ ........ ;)


أشتاق لهذا اليوم ونحن معا
أشتاق لسجدة تجمعنا هناك
تحتضن فيها قلوبنا الكعبة
يارب اكتبنا من حجاج بيتك العام القادم


و كل سنة وانتم طيبين :)


2 التعليقات:

Mohamed Hamada يقول...

السلام عليكم

كل سنه وانتي طيبه
وانا عيدي السنادي بردو غير بس للاسوء
بس متوقع السنه الجايه ان شاء الله يكون للافضل

عيد سعييد

سلام

Lamees يقول...

Mohamed Hamada:
وحضرتك طيب يا بشمهندس
ربنا يكون في العون .. و ان شاء الله أعيادنا الجاية تكون أحسن وأحسن :)

شكرا لحضرتك
سلام