الأحد، 12 يوليو 2009

حراااااااام...النتيجة


حرااااااااااااااااام

ايه الافترا ده!!!!

نسأل ف الكلية ع النتيجة بتاعتنا، بعد ظهور نتيجة سنة اولى

يقولوا

بعد 10 ايام او اسبوع!!!!


ليه

طب ماهي جاهزة وخالصة زي ما بيقولو


امال ايه بس

توتر وخلاص؟؟؟؟؟؟؟؟؟


والله الواحد مش عارف يبدأ المشروع بسبب القلق ده


مع ان لما النتيجة هتطلع ... مش عارفة... يمكن القلق يفضل برضه


بس الاسم ان احنا عرفنا.....


التأخير ده خلا الناس تقول يبقى النتيجة وحشة وبيرفعوها!!!


معقول!!!!


...........

ربنا يستر

5 التعليقات:

Teawater يقول...

انا تعييييييييييييييييييييييييييييييييييبت
واعصابي اتحرقت كفااااااااااااااااااااااااااااايه
ارحو من في الارض يرحمكم من في السماء

Teawater يقول...

في حاجه يا لميس انا قلت ازعق شويه يمكن يسمعونا
وجات فيكي بقا معلش
حق عليا وادي راس المدونة هابويها ياستي
موووووووووووووه
ربنا يستررررررررررررر
10 ايام ايه يا لميس ربنا يسامحك لا توووووفي من بقك

Mohamed Hamada يقول...

السلام عليكم
انا رايييييي انكم خلاص تنسو النتيجه :D:D:D
وخلاااااص كفايه عشان الواحد عايز يذاكر واللله كد احرام بس هو مؤكد يعني انها مش هتظهر غير بعد 10 ايام
طيب احسن بردو
بس خلاص سيبكم من النتيجه دي وركزو في المشروع عشان نخلص
سلام

fOsDö2ä يقول...

لا والله ؟؟؟!!!!!!!!!!!
10 إيام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
ولا إسبوووووووووووع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

كده يا بسبس ):
مش هـ أرد عشان أنا إتنرفزت أكتر مـ أنا متنرفزه !!
ربنا يسامحهم )-X

Lamees يقول...

امبارح كان فيه قلق ف الكلية
والعميد كان موجود لفترة كبيرة
والدادة قالت ان النتيجة هتتعلق بكرة!!!!

يمكن بيقولو 10 ايام عشان ينسونا؟؟؟؟

ما علينا
البروجيكت هو اللي ضاع ف النص :(

ربنا يستر