الثلاثاء، 28 يوليو 2009

What Do You Feel Now?


6 التعليقات:

Hanaa Sayed يقول...

تعبانه و زهقانه و راسي وجعاني وحجات كتير مش عارفه هي ايه :S

Mohamed Hamada يقول...

لا بوست حلو اوي اوي
بس هيكون جامد لو اتحط كمان في منتدي عشان الواحد يدخل كل شويه يقول هو حاسس بايه
انا دلوقتي حاسس بايه
امممممممم
انا دلوقتي حاسس اني عايز اخد راحه سلبيه من كل حاجه في حياتي لمده اسبوع واحد ومفكرش في اي حاجه يعني اكون في الاسبوع دا ..... بالظبط كدا وبعدين ارجع تاني اشغل دماغي بقا عشان انا زهقت من حياتي الروتينه بجد بعمل نفس الحجات كل يوم الي هيه حاجه واحده كومبيوتر وبس صبح وليل وليل وصبح نفسي اسيبوه كدا افارقه:D:D اسبوع واحد
زهقت يعني
بس كدا
شكرا علي البوست

وسلااااااااااااااااام

halaS demahoM يقول...

يمكن مخنوق من الاجازة الممله دي
وبصحي من النوم عشان انام
ودلوقت ميعاد النوم
فانا بجد مرهق وعاوز انام

Lamees يقول...

انا بقى فرحانة جدا ان بابا وماما مقضيين الاجازة دي معايا
هي صحيح اجازة مملة وكلها مشاكل
وكلها افراح برضو:)

بس المهم انهم معايا

+

زهقانة وحاسة بالملل اكتر الاحيان :(

Lamees يقول...

اقتراح حلو منك يا
hamaki
وجاري التنفيذ :)

.......

Catch Me If You Can
منور المدونة لاول مرة
يارب مش تكون الاخيرة

sunlife يقول...

الموضوع جميل جدا ياميسو ونرجوا المزيد