الجمعة، 16 أكتوبر 2009

الف مبروك


مبرووووووووووووووووووووووك
الف مبروك ليكي يا سالي(الخطوبة)
والف مبروك ليكي يا (مدام)غادة
وعقبال باقي بنات الكلية ان شاء الله
:)

21 التعليقات:

Mariam يقول...

MOBARAKKKKKKKKKKK F3LN LEHOOOM 3O2BALEK YA LAMEEEEEEES ISALLAH anty kman 2oryb tb2y madam lamees :D rbna ytmelhom 3la 5eer isALLAH... wish them the best bgd!!! kan nfsy agy bs mnf3shy kan 7lw ktb eketab ya lmlm??? gwby bsr7a :D 3'da mesh htz3l

Hanaa Sayed يقول...

الف مليون مبروك ليهم وزي ما مريم قالت الدور عليكي بقي ;)
عشان مش معقول كده ... اديكي اطمنتي عليهم :D
ده حتي لو انا اللي هجبلك العريس كده مفيش مفر يعني :P
بس اوعي تنشريها بعدين يقولو هناء بتوزع عرسان :D
وبعدين انتي علطول اذاعه كده ... مش كفايه في الكلية :D
ربنا يتمملهم بخير ان شاء الله
وانا كمان وربنا كنت عاوزه اجي كنت هظبطكم ;)
ولا ريمو اكيد قامت بالواجب :D
بس عشان مش في الفيوم وكده ...
اكيد هاجي في الفرح ان شاء الله :)
عقبالك يا قمر (k)

Lamees يقول...

مريم حبيبتي

عقبالك انت الاول مع اني اكبر واحدة فيكو كلكو!!!

كتب الكتاب كان حلو ...
بس غادة مش قعدت معانا خااااااااااااالص
مع العريس وحماتها بقى :)

مبروك ليهم وعقبالك

fOsDö2ä يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ألـــــ مبرووووك ــــــف
بجد أنا لسه مش مصدقه لـ حد دلوقتي ...
البنات دي هـ تعجزنا كده ... !! D:

ربنا يكرمهم يا رب و يتمملهم بخير ... :">

صحيح ...
أنا زعلانه عشان ملحقناش نغلس ...
بس ملحقوه إن شاء الله ... !! D:
كده ولا ايه ... ؟؟!! D:

عقبالك بقى يا بسبس ... P:
و عقبال كل البناتيت ... :)

معلش عايزه أنام و مش مركزه بقى ... :(

Lamees يقول...

هناء ...
زي ما انت عارفة انا لازم اطمن ع البنات كلها الاول واكيد انت كمان :)

بس للاسف احنا مش عملنا حاجة هناك خاااالص..علشان زي ما قلت غادة مش كانت معانا احنا :)

وانا اكيد ببقى اذاعة في الاخبار الحلوة
وعشان افرّح صحباتي كمان:)

عقبالك يا جمييييييييييييل
ومتنازلة عن العريس D:

Lamees يقول...

فدوى

عقبالك يا قمر
وزي ما قلتلك المرة الجاية تبقى عندك ان شاء الله :)

واكيد هنغلس...
لا طبعا ده احنا هنظبط غادة يوم الاحد واكيد سالي كمان

ومش تقلقي الباب اتفتح خلاص والبنات هتجر بعض وهتلاقي اكتر من نص الدفعة لابسة دبل

اكيد انا م النص اللي مش لابس ( انا قلتلك السبب طبعا :( )

يلا كفاية

تصبحي على خير
سلام

Hanaa Sayed يقول...

اكيد طبعا في الاخبار الحلوة :)
//
ومتنازلة عن العريس D:
//
مااااااشي ;)
:)

bedoon 2eesm يقول...

العرووسه كانت امووووووووووره ماشاء الله :):)
ويارب عقبالنا كلنا ان شاء الله قريب:)
وطبعا انا هتجوولي القااهره من غييير نقاااش:)
يا اما باه هشرط على العريييس ان فرحي يكوون في الفيووم:):):)
كده باه يباه مش هتجوز خاااالص:P:P:P
ويا اخت بوس بوس يا جعااته انتي هوا الجووع بيطلع كل الكلام الحلو ده:):)

Lamees يقول...

هههههههههههه
فينا م التسييح ده
مااااااااشي

انصحك الفرح مش يبقى في الفيوم ولا العريس اصلا

عشان ربنا يتمم لك على خير :)

طبعا بهزر ربنا وحده عارف الخير فين...كده ولا ايه؟

ونجيلك القاهرة يا جميل من عنينا
انت بس تؤمر :)

dokdok يقول...

مليون مبروك ليكى ياغاده ,وسالي وكمان مبروك لدينا ومروه وامنه وعقبالكم كلكم يابنات بس ما تبقوش تنفضولنا وتشبطوا فى عرسانكم كده زى غاده ما عملت دى البت كانت شابطه فى عريسها تمام زى البيبى الصغير اللى لقى لعبه صغيره حلوه عجباه . خلاص مش مشكله اشبطوا المهم اتخطبوا خلينا نفرح بيكوا وخلاص وعقبال ما تفرحوا بيا انا كمان بس انا اصلا مش هعركم هقعد مع عريسى وبس انا ما هصدق اصلا
يلا عقبال كل البنانيت ياااااااارب نفرح بيها كده قريب ان شاء الله

Lamees يقول...

حرام عليكي سيحتي للبنت :)

سيبيها تفرح بعريسها
وعقبالك انت كمان اما نشوفك شبطانه في عريسك :)

عقبالك قريبا يا dokdok

سلام

ReRe يقول...

الف مليون مبروك وربنا يتمم للكل بخير يارب ونفرح كلنا ياااااااااااااااااارب
ويرزقنا جميعا بالازواج الصالحين وغاده كانت عسوله خالص النهارده ربنا يبركلها يارب ويتمم لسالى هى كمان خليها تبقى مدام سالى بقى زى غاده كده وعقبالك انتى كمان ياميسو ان شاء الله
بس مش تنسى تبقى تعزمينا بقى :D

سلااااااااااااااااااااام

Lamees يقول...

عقبالك يا ريري يا قمر
يارب يستجيب دعائك ويرزقنا ازواج صالحين

ويتمم للكل على خير
واكيد اكيد هعزمك انت وخطيبك (ده انا قررت خلاص انك هتكوني اتخطبتي p:)
انتي وكل البنات وخطاطيبكو :)
لاني قلت هطمن عليكي انت والبنات كلهم :)

سلام

sunlife يقول...

الف مــبــرووووووووووووووووووك لغاده ولسالي وعقبال كل البنات وربنا يتمم ليهم بخير وعقبالك ياميسو لما نفرح بيك كيده ياجميل وبكل البنات علي فكره غاده بسم الله ما شاء الله عليها كانت عروسه زي القمر عقبالكم كلكم كيده واشوفك عروسات زي القمر كيدهوربنا يتمم بخير

Lamees يقول...

sunlife:
عقبالك انت كمان

انا لما كتبت التهنئة دي لغادة و سالي مش كنت اعرف اني هطلع بكمية الدعوات الحلوة دي D:

عقبالكو كلكو يا بناويت :)

غير معرف يقول...

ازيكوا جميعا
الف مبروك علي الخطوبه
هو مفيش عقبال ولاد الكليه ولا ايه :D

Mohamed Hamada يقول...

يالف نهار ابييييييض يالف نهار مبروك

انا بصراحه عايز ازغررد بس بلاش لحسن تفتكروني اتجننت......

سلااااام

Imaginary يقول...

alf mabrooooooooooooook ya sally enty we 3'ada rabenna ytammlko b5ir mabrooooooooooooooooooooook mara tania :):)

Lamees يقول...

غير معرف:

ازاي طبعا عقبال شباب الكلية
وعقبال ما نفرح بالجميع
شباب وبنات

الف شكر ليك يا غير معرف
:)
سلام

Lamees يقول...

hamaki:
متشكرين جدا ليك
بس احنا قمنا بالواجب خلاص
وسيبوا الزغاريد دي على البنات :)

والعفو..احنا مش نقدر نقول على حد مجنون
:)
سلام

Lamees يقول...

Imaginary:
الف شكر نيابة عن غادة وسالي
وعقبال الجميع
:)
سلام