الثلاثاء، 20 أكتوبر 2009

مفاجأة


يا جماعة
استنوا خبر حلو جداااااااااااااا
خلال الـ 3 اسابيع اللي جاية ان شاء الله
اتمنى انه يفرحكو كلكو زي ما فرحني كده تمام :)

و عقبال الجميع
:)

15 التعليقات:

ReRe يقول...

ماشى ياميسو احنا منتظرين ومستنين عايزين نفرح بقى كتيييييييييييييير
واما نشوف اخبارك الحلوه :D:D
وان شاء الله حياتنا كلها تبقى مفاجاءات كويسه وتفرحنا دايما

Lamees يقول...

الله يخليكي يا ريري
....

بس انا كنت عايزة اصحح حاجة كده:
من الواضح اني اتفهمت غلط!!!
انا كان قصدي اخبار حلوة عن ارتباط معيد كان بيدينا وبنحترمه كلنا
والله مش جه في بالي ان الناس هتفتكرني انا!!!

وبعدين يعني لو انا اللي هتخطب هكتب بوست لنفسي!!!
ايه؟ ما سدقت ولا ايه :)

والله انا قلت (انه خبر فرحني اوي) لاني بجد بحب المعيد ده جدا وبحترمه، وفرحانة بجد بجد علشانه :)

ف الاخر احب اقول للبنات اللي فهموا غلط و باركولي الصبح ((تعيشوا وتاخدوا غيرها...انا لسة بدري عليااااااا ؛)

سلاااااااام

ROMA يقول...

هههههههه ليييه بس لسه بدري ياجمييل :):)
ده كاام واحده النهرده قالتلك مبرووك وده بشره خييير اننا نفرح بيكي قريييب ان شاء الله:D:D

وربنا يتمم للمعيد المجهوول ده على خيير:D:D:D

Lamees يقول...

ربنا يخليكي يا ROMA

واعتقد فعلا ان لسه بدري عليا
(عبال ما اتخرج واشتغل واكون نفسي )
هههههه
:) :) :)
ده فعلا كل الناس بتبشرني الفترة دي!!
ربنا يستر
......
يااااااااااارب يتمم للمعيد ده على خيييييييير ان شاء الله

سلام

Mohamed Hamada يقول...

السلام عليكم
يا الف مبروك
ما شاء الله هيه الكليه كلها اتخطبت ولا ايه انتي مش عارف ليه بتحسسيني كل ما ادخل هنا اني عنزت هههههههههههه
انا علي كدا لازم الحق نفسي :D
بس علي العموم الف مبروك
سلام

Lamees يقول...

hamaki:
وعليكم السلام

مبروك طبعا للمعيد ده وعقبال الباقيين يارب

ومش تحش انك عنست ( ماهو الحال من بعضو :) )

وعقبال الجميع
سلام

غير معرف يقول...

عقبالي كده لما الاقي بنت الحلال ان شاء الله وعقبال الدفعه كلها
بس هل ممكن اتوقع مين هو؟:d
اعتقد انه تقريبا الوحيد اللي الدفعه كلها بتحبه اعتقد انه الدكتور احمد صادق
وبجد قولي الحق هو ولا لا؟.؟؟؟؟

fOsDö2ä يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اييييييه مييييييين ؟؟
بشرينا يلا ... :)

أنا قلت حد مـ البنات عملها تااالت ... D:
كنت هـ آجي أعترض ... D:

ربنا يتمم للجميع على خير يااارب ... :)

و عقبالك برضو ... P:

Lamees يقول...

غير معرف:

هو طبعا كلنا بنحب البشمهندس احمد صادق
بس هو تقريبا لسه مش لقي بنت الحلال هو كمان :)

بس هو معيد كان بيدينا قبل كده وخلاص مش بقى يدينا :(

وعقبال ما تلاقي بنت الحلال .. بس مش تستعجل :)

شكرا ليك
سلام

Lamees يقول...

فسدقة...

لازم طبعا انا اللي ابشركو بكل الاخبار الحلوة :)

بس فعلا معانا بنت تالتة اتخطبت هبقى اقولك عليها بيني وبينك عشان مش استأذنت منها اني اقول هي مين، بس هتعرفيها:)

اما بالنسبة للمعيد..
انا تقريبا اكتر واحدة في الدفعة بحبه، ولو تفتكري حصل معايا موقف هو شهدلي فيه قدام معيد تاني اني مش غلطانة..
هاا؟ عرفتيه؟؟
قوليلي لو مش عرفتي عشان خلاص هو هيخطب رسمي الاسبوع الجاي:)

Mariam يقول...

lameeeeeees w a5bratek wallahy!!!! :D 3latoool anty tfg2eny bela5brat el3'reeeba :D m3rfshy meen atgwz w meen tla2 :D:P:P:P:P a elnzam elmrdy ;):P:P:P

Lamees يقول...

Mariam:
حرام عليكي مين طلق بس!!!
اخباري دايما حللللللللللوة، كدة ولا ايه؟


المعيد كان بيدينا رياضة :)

كفاية كده بقى

سلام

Mariam يقول...

honestly!!!! a5barek dymn 7lwa ;) w b3deeen mna 3rfto 5las ;) rbna ykrmo isALLLAH :) hwa kwys w ysthel 7d kwys

Lamees يقول...

طبعا طبعا

يارب يتمم له على خير ويسعده دايما
ويسعدك انت كمان يا مريم

ونفرح بيكي بقى :)

Lamees يقول...

المعيد هو
دكتور رامي
اللي كان بيدينا رياضة

مش عارفة اذا كان كل الناس عارفاه ولا لا
؟
عموما ربنا يتمم بخير ليه وللجميع