الثلاثاء، 3 فبراير 2009

احاسيس

اكتر احساس بيخنقني في الدنيا هو الاحساس بالوحدة
واكتر احساس بيدمرني هو الاحساس بالظلم
الله بقى لو الاحساسين دول حسيت بيهم مرة واحدة
ياااااااااااااااااااه
ما انصحش حد يقرب مني عشان ما تحصلش جريمة...

.... بجد ... انا مابحبش أظهر اني مدايقة قدام حد... بس لو حصل وفاض بيا الكتمان....بطلع غيظي كله في اللي حواليا
أصل هما بيقولو ان انا قلبتي وحشة... وبمنتهى الأمانة فعلا انا لما بقلب على حد .... ربنا يستر عليه
كفاية نظرة مني ليه تكرهه في نفسه وفي عيشته

اللي عايز يشوف الحالة اللي انا مش قادرة اوصفها دي، يشوفني في الكلية لما اشوف المعيد اللي كان بيديني logic وربنا يستر هيديني ايه الترم التاني!!!
بجد انا وهو بنتبادل مشاعر الكره ... اصله بيبان من المعاملة :)
وبيحترمني احترام الراجل ده :(
يلا ربنا يبعده عني وما يدينيش في الترم التاني ... ده انا احتمال اغير الجروب بسببه...:)

يلا كفاية كده لحسن انا ادايقت من السيرة
كفاية لحسن اقلب عليكو:)
سلاموز...

0 التعليقات: